OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
w trybie zgodnym z Art. 39 PZP
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 60 000 EUR
-
Zamawiający: Gmina Nowogródek Pomorski ul. Mickiewicza 15,
74-304 Nowogródek Pomorski
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 7.30 - 16.00
Wtorek - Czwartek 7.30. - 15.30
Piątek 7.30 - 15.00
2. Przedmiot zamówienia:
„Adaptacja połączona z remontem świetlicy wiejskiej w Giżynie”.
Budynek świetlicy wiejskiej w Giżynie jest obiektem parterowym, niepodpiwniczonym, którego przebudowa obejmie następujące elementy:
-
roboty na elewacji budynku,
-
wstawienie na istniejących rurach spustowych fi. 110 mm czyszczaków z częściową rozbiórką rur,
-
dojścia do budynku, opaski przy budynku, murek oporowy przy wejściu głównym,
-
okładziny ścian z glazury w ubikacji dla niepełnosprawnych, posadzki podłóg z terakoty w magazynach przy scenie, ubikacji dla niepełnosprawnych, pomieszczeniu technicznym na poddaszu, klatce schodowej i pomieszczeniu pod schodami,
-
malowanie wewnętrzne z robotami towarzyszącymi,
-
wymiana drzwi w sanitariatach z 80 na 90m,
-
likwidacja dwóch okien,
-
wykonanie konstrukcji schodów z balustradą,
-
wyprowadzenie ściany ogniowej ponad dach,
-
zastawy zabezpieczające przed zsuwaniem się śniegu z połaci dachu, montaż nowoprojektowanych okien połaciowych nad pomieszczeniem świetlicy, demontaż 3 okien połaciowych w dachu nad pomieszczeniem technicznym,
-
sieć hydrantowa wodna,
-
montaż urządzeń sanitarnych w pomieszczeniu dla niepełnosprawnych,
-
remont i modernizacja instalacji elektrycznych w świetlicy.
Kod CPV:
45000000-7 Roboty budowlane,
45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych,
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych.
Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji technicznej do wglądu w siedzibie Zamawiającego, oraz w przedmiarze robót, będącym załącznikiem do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Termin wykonania zamówienia: 28 kwiecień 2006.
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy:
-
spełniają warunki Art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania tych warunków nastąpi na podstawie niżej wymienionych dokumentów.
-
są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym:
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-
znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia:
-
polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
-
prowadzą działalność w zakresie prac będących przedmiotem zamówienia przez okres nie krótszy niż 3 lata (z uwzględnieniem ewentualnego następstwa prawnego):
-
aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-
posiadają doświadczenie zawodowe, wyrażające się zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 3 robót budowlanych zbliżonych do przedmiotu zamówienia:
-
spełnieniem warunku jest załączenie dokumentu od poprzednich zamawiających potwierdzające zakres rzeczowy wykonanych robót oraz ich należytą jakość. Wykonawca musi udokumentować wykonanie jako generalny wykonawca min. 3 zadań o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia.
-
posiadają odpowiedni potencjał kadrowy - min. 1 pracownika branży budowlanej z niezbędnymi uprawnieniami do kierowania robotami, przynależącym do Izby Inżynierów i Techników:
-
wykaz osób kierujących robotami i pełniących nadzór - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ - którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, dla branży drogowej - min. 1 osoba, wraz z kopiami dokumentów.
5. Wadium: 1 000 PLN.
6. Kryteria oceny ofert: Cena - 100 %
7. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.
8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego do dnia 17.02.2006 do godziny 1000, pokój nr 10.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ani alternatywnych.
11. Termin związania ofertą: 30 dni
12. Kompletna Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie wydawana
w siedzibie Zamawiającego począwszy od dnia ogłoszenia o przetargu - nie później niż 5 dni od dnia otrzymania wniosku o jej przekazanie (10,00 zł).
Osobą upoważnioną do kontaktów z Wykonawcami jest: Janusz Mickiewicz- tel. (095) 747 17 11 fax (95) 747 17 60.