OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I.1) NAZWA I ADRES
Nazwa:
Gmina Nowogródek Pomorski
Adres pocztowy:
Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo:
Nowogródek Pomorski 74-304 zachodniopomorskie
Telefon: Fax
095 747 17 60, 7471711 095 747 1760
Adres strony internetowej zamawiającego:
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego
„Remont dachu na budynku magazynowym w Świątkach, dz. nr 28/7
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty remontowe i renowacyjne, nie przysługuje odwołanie
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Remont dachu na budynku magazynowym w Świątkach, dz. nr 28/7”
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: Tak
Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających:
Przedmiotem zamówienia przewidzianych zamówień uzupełniających jest powtórzenie tego samego rodzaju czynności z zamówienia podstawowego, w zakresie robót związanych z pokryciem dachowym papą termozgrzewalną
II.1.5) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 45.45.30.00-7
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenia oferty częściowej: nie
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenia oferty wariantowej: nie
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA
do 30.11.2010 r.
SEKCJA III. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacje na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi przedstawić aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej trzech zamówień, zawierających w zakresie wykonywanych prac, roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Na fakt wykonania tych robót, należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dpouszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz zalączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podsawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
Oświadzcenie o braku podstaw do wykluczenia
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4) albo w pkt. III.5)
Oferta na wykonanie zamówienia, oświadczenie, że oferent spełnia wymogi zawarte w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, parafowany projekt umowy, wypełniony przedmiar robót
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena, cena - 100 %
IV.2.2)Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
-
-
Wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
-
Działania siły wyższej, za którą uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu niniejszej umowy, a których Strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie niniejszej umowy zgodnie z jej treścią.;
-
Występowania złych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zadania w ustalonym terminie.
-
IV.4)INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówień: www.nowogrodekpomorski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również pod adresem:
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
ul. A. Mickiewicza 15
74-304 Nowogródek Pom.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenia do udziału w postępowaniu lub ofert:
Data: 15.09.2010 r. Godzina: 12:00
Miejsce:
Urząd Gminy Nowogródek Pomorski
ul. A. Mickiewicza 15,
74-304 Nowogródek Pomorski, pokój nr 10
IV.4.5) Termin związania ofertą:
30 DNI
IV.3.6) Informacje dotatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej
nie dotyczy
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Eurpejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie